Friday, April 4, 2014

OTW Generasi Y kampung yang bersemangat waja Untuk kenal salahsilah keluarga Daeng

Salam  Daeng Buat Saudara Daeng semua

Petang yang agak sejuk dan nyaman kekawan whatapp  memaklumkan untuk menyambung data keluarga dalam salahsilah yang abg kamal buat di www.geni.com.terima kasih sekali lagi kepada semua.

untuk makluman data di internet tidakkan lenyap selagi adanya internet dan maklumat ini yang kami perlukan bagi menyatukan keluarga semua.

Alhamdulillah ada perkembangan  yang baik dan beberapa keluarga sudah mengemaskini data dan perkembangan ini memberi  petanda  yang positif.

bagi saudara yang berminat menyambung data dalam salahsilah daeng marewah serkam bolehlah memberikan email tuan tuan kepada saya atau terus ke laman www. geni.com dan search yasak dan mohon send email tuan tuan kepada saya Mohd Arshad disana. IsyaALLAH saya cuba sedaya upaya membolehkan maklumat atau carta keluarga tuan tuan dapat disambungkan daripada carta Utama Daeng Marewah ini.

Semoga kita dapat merungkai segala persoalan yang sedang dicari berhubung siapakan kita dan siapakan saudara kita yang selama ini tercari-cari.

salam ukwah daripada saya
Assalammualaikum

4 comments:

  1. Blh uploadkan salasilah daeng merewah. Ada waris nama diman. Keluarga sy.

    ReplyDelete
  2. boleh semak di coretan saya pada tahun 2010 atau cari carta daeng marewah kat blog ini. tq

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum tuan , macam mana saya ingin menghubungi tuan dengan lebih lanjut mengenai daeng marewah

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum tuan , macam mana saya ingin menghubungi tuan dengan lebih lanjut mengenai daeng marewah

    ReplyDelete