Thursday, January 26, 2012

Carta Daeng Marewah sebelah serkam darat melaka

Assalammualaikum wrt.

Terima kasih kepada saudara daeng yang selalu bertanye kabar dan update banyak maklumat pada saya.sekali lagi saya highlight semula carta teromba kami cucu daeng di belah serkam Darat ,merlimau,,melaka.

Ramai nak tengok carta tersebut.mungkin dengan carta ini dapat kita hubungkan pertalian persaudaraan ang jauh dan sudah lama terputus.



























































sorry besau sangat.tapi puas tengok carta nie.



Kepada anak serkam darat yang ingin pecahkan lagi jurai keluarga boleh pegi ke www. geni.com
just  follow/ikut arahan kat bawah jer.

1.log in pakai facebook akaun.
2. taip yasak kat search
3.cari keluarga anda dalam carta tu. sama macam carta yang saya tunjukkan dalam blog  nie.
4.Ramai keluarga dah update kat sana.


kalau tak tahu emailkan maklumat pada saya nanti saya bantu.

puyubetuk@gmail.com
salam ukwah semua daeng.

3 comments:

  1. pak cat ade full view gambar ni x?berminat nak tau susur galur dom..

    ReplyDelete
  2. Nama sebenar ank Md Yasin ialah Ahmad, Arfah, Samad, Abd Rahim, Endon n Yaakub...boyak nama panggilan utk Endon..

    ReplyDelete